A székhelyszolgáltatási szerződés megkötésére - a gyors és hatékony ügyintézés érdekében - minden esetben előzetes időpontegyeztetést követően kerül sor, így Önnek online szerződés előkészítés esetén csupán egyszer, a szerződés aláírásakor szükséges Irodánkba befáradnia.
A 2020. január 10-i hatállyal módosított – a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló – 2017. évi LIII. törvény (Pmt.) 1. § (1) bekezdés r) pontja értelmében irodánk köteles
|
|
Személyes megjelenés esetén az átadott dokumentumok (igénylőlap, okmányok másolata, alapító okirat) alapján 3 munkanapon belül elkészítjük a székhelyszolgáltatással kapcsolatban szükséges iratokat (székhelyszolgáltatási szerződést, ügyfél-átvilágítási adatlapot, postai meghatalmazást és a székhely használathoz hozzájáruló nyilatkozatot), melyet követően 3-5 munkanapon belül előre egyeztetett időpontban sor kerül a szolgáltatás díjának - a kiválasztott csomag szerint - készpénzben történő rendezésére, a dokumentumok aláírására és a székhely használathoz hozzájáruló nyilatkozat átadására.
Az ügyvezető képviseletében meghatalmazott is eljárhat, ebben az esetben két tanúval ellátott meghatalmazás szükséges, melyet ide kattintva tölthet le.
A törvénymódosítás hatására az online szerződéskötési folyamatot az alábbiak szerint alakítottuk át ügyfeleink kényelme érdekében, hogy csupán egy alkalommal elegendő megjelenni irodánkban:
Az 1 nap alatt kérelmezett szerződéskötés kényelmi díja: 6.000,- Ft
A szerződés távaláírással történő megkötésére jelenleg nincs lehetőség irodánkban.
További cikkeink: