Számos kezdő és gyakorló vállalkozás kerül abba a helyzetbe, hogy nem tud, vagy nem akar irodát bérelni. Mások egyszerűen gyakorlati megfontolásból – például az illetőség áthelyezése miatt – kívánják székhelyüket elkülöníteni a központi ügyintézésük helyétől. Különösen cégalapításkor, de működés közben is érdemes kalkulálni, hogy a vállalkozásnak mennyire van szüksége állandó irodára és muszáj-e azt jelentős költséggel fenntartani.
A kis- és középvállalkozások számára a székhelyszolgáltatás költséghatékony megoldást kínál a székhely biztosítására, így nem kell a bevétel tetemes részét iroda bérlésére és fenntartására, valamint az irodai teendők ellátására fordítani.
Irodánk, ahol a központi ügyintézés is zajlik, Budapesten, a budai belvárosban, a Móricz Zsigmond körtérnél, a 1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. fszt. 2. szám alatt helyezkedik el.
Ön alacsony piaci áron, mégis szabadon választható kiegészítő szolgáltatásokkal veheti igénybe székhelyszolgáltatásunkat garantáltan magas színvonalon. A székhelyszolgáltatás Budapest minden vállalkozója számára kedvező alternatívákat biztosít.
Amennyiben igényli, úgy a székhelyváltáshoz szükséges cégmódosításhoz, vagy a cégalapításhoz a helyszínen ügyvédet is tudunk biztosítani (időpontegyeztetés szükséges), hogy ügyeit gyorsan és kényelmesen, egy helyen intézhesse.
Irodánk teljes mértékben a 7/2017.(VI.1) IM rendelettel összhangban végzi tevékenységét. 2020-ban változtak a szolgáltatás szabályai, irodánkban pedig azonnal bevezetésre kerültek az új szabályok.
A pandémia ideje alatt sokan ráébredtek, hogy sokszor felesleges a drága irodák fenntartása. A közelmúltban számos alkalommal volt rá példa, hogy ezek az irodák üresen álltak, sem az ügyfelek, sem a munkavállalók nem tudták azt rendeltetésszerűen használni. Ezek kiváltására kiváló a mi szolgáltatásunk, a cég nagyságától függetlenül.
Amennyiben kérdése merülne fel, vagy további információra lenne szüksége, elérhetőségünket itt találja.